- Rudolf.. ehh. Fia med röda mulen...



I söndags tappade jag min näspiercing - PANIK! Jag sprang omkring som en dåre på jobbet och letade efter den men utan resultat! Så jag gick in på nätet & beställde ett nytt nässmycke i ren och skär panik. 400:-.

När jag kom hem letade jag upp smycket som jag hade när jag piercade mig, vilket var typ 2mm tjockare än det jag haft i. Tror ni jag fick i det eller? - Nääjää!

Jag tog ett örhänge (ni vet ett såntdär billigt från H&M för 10kr). Väldigt smart gjort, jag som bara tål guld.
Fick värsta allergiska reaktionen och hela näsan svullnade upp. -Hej Rudolf!

Dagen efter (i måndags) åkte jag i alla fall till guldfynd & köpte ett smycke som jag försökte få i men icke sa nicke, jag klippte till och med av mina lösnaglar för att komma åt bättre att få i det.

Skam den som ger sig.. men jag gav upp!

Ringde piercingstudion där jag gjorde hålet, och grät. De sa åt mig att komma in.
När jag kom fram så fick de sticka igenom en nål igen, eftersom det hade blivit så irriterat hade det börjat läka.






                                                                                                                  


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0