- Min helg <3

  Jag skall jobba i helgen men det känns roligt ändå eftersom jag fullkomligt älskar mitt jobb! 
Det var någon som kommenterade på min blogg igår att jag verkar så bitter, det må hända att jag kan upplevas så, jag tror att jag sitter fast i "gamla tankemönster" Men nu är det massa saker på G i livet.
Jag och min allra närmsta vän startar snart företag ihop vilket känns skitkul, rent ut sagt.
Jag tror och hoppas att det kommer gå vägen!

.. & jag är lycklig, jag har världens bästa jobb, jag har tak över huvudet, en bil som startar på morgonen och underbara vänner.        



(♥Nitha♥, tänker på dig lite extra idag, jag älskar dig!)   



                                             












Kommentarer
Postat av: Fia

Haha skulle du vara bitter Fia?? Det va de dummaste jag har hört =oP.. vem är de som alltid gör en glad? Joo min fia..

2010-03-05 @ 13:42:40
Postat av: Anonym

betyder inte din pojkvän någonting?

2010-03-05 @ 14:42:08
Postat av: Jennie

Vad blir det för företag då? :P

2010-03-06 @ 11:52:56
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0