- Drömmar..



 Jag har så mycket idéer, nu har jag fått en ny brilliant!
Jag tänker dock inte avslöja den offentligt ännu, det är bara Jag & Nitha som vet än så länge.
Det handlar om en affärsidé, vi startar antagligen företag till hösten om allt går enligt planerna.
Jag måste alltid få försöka, när jag försöker så försöker jag alltid helhjärtat. Jag måste misslyckas för att förstå att det här var kanske inte min grej.
Man vet inte om det går föränn man har försökt!

Jag försöker leva mina drömmar, för jag vet att drömmar inte är till för att drömmas, drömmar är till för att jag skall leva livet varje dag, hela tiden och för att fatta att jag aldrig skall ge upp!


                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0