- Nivea, angel star!

Nämen Tjeeenarä!

Jag gick av mitt arbetspass kl 13:00, sedan så åkte jag till Kungälv en sväng, pysslat lite och sen ringde telefonen, så jag fick skjuts upp till sjukhuset av Annelie & jobbade där i ett par timmar, tog sedan en promenix ner till lägeheten där jag skall sova inatt, bilen är ju trasig så jag skall köra ut den till Olles föräldrar så får den stå där i väntan på reparation.

I alla fall så fick jag jobb imorgon på dagen också -Gööött!!

Jag gled in på maxi förut, köpte den nya Nivea bodylotion & deo. Jag köpte även en ansiktsmask vilken känns helt underbart! Min hy är katastof! ja man kan ju bli mörkrädd för mindre..




                                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0