- Just my luck!



Igår gled ju min bil, jag trodde att det skulle kosta typ en miljon att felsöka den men fick fram ett överkomligt pris. Så nästa vecka blir det till att lämna in den. Gubben på verkstan hade fullt upp denna veckan.

Ja,ja. Vet ni vad som hände idag? Jag försov mig på jobbet! Helt galet, jag hade satt jobbmobilen på väckning men eftersom det är en nokiatelefon så är jag inte så hajj på den, hade satt larmet på ringing på onsdag tydligen. Smart Fia, smart! Det är tur att jag har så duktiga brukare som kommer och väcker mig ♥


Jag slutar jobba klockan 13.00 - Gööööööött!

Btw, imorgon kommer min älsklingsböna till mig!! <3




 Lite musik på morgonkvisten!

                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0