- Schleten.

Jösses, jag skojar inte.
Jag är helt slut!

Vi håller på att flytta och jag har varvat flyttning med jobb i helgen
Det tar verkligen på krafterna!

Förra veckan fick jag veta att jag är laktosintollerant, både skönt och jobbigt.
Magen har iaf blivit mycket bättre, så också alla finnar jag haft sista tiden.




På torsdag så flyttar vi till Lödöse, det skall bli så skönt.
Det finns dock en hel del att göra i lägenheten.
Tex. måla kök, sovrum, vardagsrum.
Tapetsera en vägg i vardagsrum + en vägg i sovrum.
Måla en vägg i klädkammaren.
Packa upp en massa kartonger
diska allt porslin som varit nerpackat.
+ Städa hela lägenheten!!!

Hjälp mottages med tacksamhet!

Idag börjar jag jobba vid 15.00, innan dess måste jag åka och köpa ny kattsand/kristaller.
Sen jobbar jag inatt.

-Härliga tider!



Kommentarer
Postat av: Anonym

är du aldrig inne på din nattstad längre?!!

2010-11-01 @ 14:04:18
Postat av: Elin

Ska man ha användare för att kunna läsa din blogg? Hur gör man då dåååå? :)

2010-11-02 @ 21:00:28
Postat av: Alexandra

Vad skönt att du fått veta att du är laktosintolerant! För en av mina kollegor tog det ett år innan hon fick diagnosen, hon mådde verkligen jätteilla fram tills dess...

SV: hinken med snus köpte jag i en butik som heter Partaj (vet inte om den finns utanför Norrköping). Leta efter en affär som säljer kryddor till att göra glögg, vin etc, kanske har du tur! Fråga efter Sxwdsnus.nu (sambon kunde tyvärr inte hitta att köpa dem på deras hemsida)

2010-11-03 @ 07:22:18
URL: http://pysselmani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0