- En recepttavla.

Mr Mens har kommit & hälsat på. Fyfan, jag hoppas att han dör.
Vaknade med en helvetes smärta i magen som gjorde att jag knappt kunde reda mig upp och gå och hämta min pillerburk. Under mina menstrationer kan jag nog klassas som tablettmissbrukare (Till er/dig som läser detta och tar allt bokstavligt och sedan sprider ut det till halva världen, jag ÄR ingen missbrukare.)
I alla fall.
Jag fick tradolan utskrivet för unefär ½årsedan men vill helst inte ta dom om jag inte är i upplösningstillståd av smärta. Så jag drog i mig några receptfria & la mig med min bästa vän -vetekudden.
Somnade om en stund och tänkte ringa gyn när jag vaknade.
Vem vaknade 5 min efter att telefontiden gått ut? JAG! -Bra där.

Ikväll är det fredagsmys med min prins! ♥

Har hunnit med en tavla idag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0