- Uppdate.

Jag var i Lödöse idag & hämtade nycklarna till vårt nya bo, jag tog med mig ett par kartonger när jag ändå åkte upp.
Sedan åkte jag till Trollhättan för jag tänkte att jag skulle gå till JULA & köpa lite väggfärg (har sett att den är billig där) Jag åker till Överby, tror ni att JULA ens existerar i Trollhättan? -Nej!
Jag traskade in på RUSTA istället, jag köpte en burk men inser att vi behöver många, många fler.

Sen åkte jag tillbaka till Kungälv, vi packade in ett lass med kartonger i Lastbilen & drog till lödöse för att lämpa av dom.
Imorgon skall jag tillbringa halva dagen med systerdotter, vi skall åka till stan för hon skall pierca naveln.
Folk tycker att det är för tidigt (hon är 14) men WTF? jag piercade naveln i 6:an & jag lever ju än.
På kvällen skall jag roa mig med att packa upp kartonger.
& jag hoppas att jag får med mig min bättre hälft.
Alltid skönt med lite sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0