- Postiva Fia!

Ibland när allt bara går emot mig så vill jag bara lägga mig ner och dö. Men alla motgångar får mig oftast att uppskatta det jag har och kämpa ännu mer.

5 saker som gör mig glad:

 Jobba. (mina underbara arbetskamrater & brukare)

 Klappa en katt. Ingen har väl missat att jag skall få en kattunge när vi flyttar?

 Bada i havet på sommaren. Jag byter inte ut havet mot någon sjö i hela världen.


 Köra bil med hög musik och sjunga vråla till. So what? I´m still a rockstar..

 Bada badkar med väldoftande badolja. Behöver jag säga något mer?






Kommentarer
Postat av: Issah

Ah vilken härlig lista du har! :D

2010-09-12 @ 11:05:52
URL: http://franskspets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0