Häj-Häj-Häj-Häj-Häj...

Det har varit mycket i helgen.Jag har jobbat & varit hos ♥ Farmor & Farfar ♥
För er som har missat det så kan jag berätta att jag har en hemsk jävla mensvärk! Det är helt sjukt att man glömmer mellan varven hur sjukt ont det gör! Blä!
Tack & Lov
har jag världens goast fästman som har masserat, värmt vetekudde, köpt cola-light & gosat med mig (det hjälper faktiskt) i Lördags hade jag så ont att jag var nära på att sjukanmäla mig. När jag hade så ont att det svartnade för ögonen, då ville jag bara dö.

Idag är det lite bättre, med en halv pizza i magen & Eddie Meduza i högtalarna.. Ja, då mår man!
(sista pizzan på väääldigt länge)

Förresten, vi fick kontraktet till lägenheten idag.
inflyttning 1:a November!
sköönt! Now i can relax liksom.


 AMEN!


Kommentarer
Postat av: Issah

Ditt inläggsrubrik.. är det mitt "hej då" du framfört där? ;) Haha!

2010-09-21 @ 21:16:03
URL: http://franskspets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0