- Ett år äldre..

...och en ny frisyr rikare. ↓
Min frisör fick fria händer & eftersom mitt hår var så himla slitet (det gick av bara man borstade det)
Hon valde att klippa en kort page, först så tyckte jag att det såg lite tantigt ut men jag är tydligen jätteinne! Haha
Ja, ja. Det är rätt gött med kort hår ändå, och jag kan ju trösta mig med att det växer ut!

Igår fyllde jag hela 22 år. (galet vad gammal man börjar bli).
Litet kalas med dom närmaste och så åkte jag förbi jobbet för att visa bästa Maria♥ min nya frill, när jag kom dit så hade Maria bakat en kaka och mina söta arbetskamrater fikade en sväng med mig.

Tack för alla fina presenter! ♥


(ursäkta att jag ser ut som en mufflon på bilden)


Im out.

                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: Sanne

GRATTIS I EFTERSKOTT!!! Wow, 22 år - och lika söt än! Nya frisyren är skitsnygg, bra gjort frissan. Solen sken igår så gudarna håller med om att du är en pärla!

Ta vara på dig, jobba ine ihjäl dig! ;-)

Kramar

Sanne

2010-09-11 @ 11:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0