- Va?! Är det sant?



Folk kan uppfatta mig som tyst & blyg. Det är jag verkligen inte, jag är världens pajas. Jag är bara tyst i sällskap där jag inte känner mig trygg. "Bättre att hålla käften & låta folk tro att man är dum än att öppna käften och bevisa det" Ni vet..
Jag skrek så högt när jag piercade näsan att tjejerna som skulle göra det efter mig ångrade sig.
Om/när någon beter sig illa mot migmåste jag hämnas. Jag ger tillbaka både dubbelt och trippelt upp.
Om jag inte får gifta mig innan jag är 30 år så tänker jag inte gifta mig alls.
Jag heter Josefine men alla kallar mig Fia. När folk kallar mig för Josefine så reagerar jag ibland inte.
Jag svarar inte när det ringer från dolt nummer, men har nästan alltid dolt nummer själv.
Jag hatar att somna sist, om Olle somnar först så tar det flera timmar för mig att somna.
En elefant glömmer aldrig... Jag har lätt att glömma saker jag egentligen måste komma ihåg. Men oviktiga, jobbiga saker glömmer jag aldrig.
När jag är deppig så lyssnar jag på musik som gör mig ännu deppigare.


Kommentarer
Postat av: Issah

Åh! Vissa delar känner man igen på sig själv faktiskt!

Tyst och blyg??? Vem sa det?? Jag har helt andra adjektiv (:

2010-09-21 @ 21:14:39
URL: http://franskspets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0