- Detta skrattar jag alltid åt.

Jag tar rubrikerna lite hipp som happ. Kände inte alls för att gå efter turordningen idag. I alla fall, detta skämtet kommer jag aldrig sluta asgarva åt. Antingen har jag sjukt dålig humor, eller så är det förbaskat kul!


Två tomater gick över en väg. Då kom det en lastbil och körde över den ena. Då sa den andra, kom nu Ketchup så går vi.


Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema "grön"
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Väder
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema "ljus"
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Valfri bild
Dag 20: Tema "olika"
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema "två"
Dag 28: Dagens

Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Här bor jag

Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0