- En tripp till Stenungsund.

Yes box!
Jag har varit hos frissan idag, vilket tyvärr slutade i ett mindre kaos. Jag skulle göra blonda slingor. Tyvärr orkade inte mitt hår riktigt med en blekning (så det lossnade tussar från mitt hår!!) så det slutade med att frisören fick klippa, klippa, klippa & jag satt där i stolen & nästan grinade. Blonda slingor blev det väl inte heller riktigt, mitt hår ser ut som en hög med skit med lite orangea inslag. Aja, whatever. Life goes on.
Tyvärr så kanske mitt hår inte klarar en extensionsisättning som jag har planer på i juni.

Vi får se.




Fick lite produkter av min frissa, sedan köpte jag lite smink på Lindex. Köpte även lite sommarkläder på GT.


Testade IsaDoras cracked effect. Det gjorde sig väl inte sådär jättebra på mina "stympade" naglar. Tyvärr så är det så det är när man arbetar i ett vårdande yrke.




Mitt nya hjärta som jag har hängt på ytterdörren, supergulligt tycker jag


Kommentarer
Postat av: jennie

lägg upp lite mer bilder på dig :) sketlängesen man såg en ny bild känns det som :P fint hjärta du har hängt upp :)

2011-04-30 @ 00:23:03
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

synd att det inte gick me håret:(

tänkte på nagelacket, jag tyckte inte heller det va sååå bra först men så la jag på klarlack å då blev det mycke finare:) jag har ju typ inga naglar jag heller.. hehe..

2011-04-30 @ 09:56:30
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0