- Grattis Sandra!

Sådär!

Nu har jag skrivkramp. Har suttit & skrivit allas namn på små lappar för att sedan dra en vinnare.

Helst av allt så hade jag önskat att alla kunde vinna, men så är ju inte verkligheten.

Så jag vek alla lappar, la i en skål och vinnaren...

 

*trumvirvel*

 

www.lantligtbysandra.blogg.se

 

Du har vunnit ett 3-pack rosa hjärtformar från Ib Laursen-myntaserien från www.sofiashus.se

 

kontakta mig på [email protected]

Vi behöver din adress så att vinsten kan skickas till dig!

 

trevlig alla ♥ dag!

 


Kommentarer
Postat av: sandra

åhh va glad jag blir=) Roligt när man har kopparna i samma serie med=) Tack.

2011-02-14 @ 15:55:24
URL: http://lantligtbysandra.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej, blev lite nyfiken.

Vad använder du för ögonskudda i din header? Grymt fint ialf =)

2011-02-14 @ 20:38:09
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Hellion

Hejsan!

Ja beställde från Bantningsbutiken, men har inte fått dom än trots jag väntat i 3 månader... så vet inte alls om dom funkar. Dom ljuger hela tiden om att dom ska skicka det och kommer med en massa olika anledningar. Tror faktiskt dom har handlat upp folks pengar och därför tar det så lång tid. Så om jag vore du skulle jag köpt någon annanstans :/ typ som medinc. De är bättre, och de är 100% seriösa. Okej, kanske dyrare. Men lätt värt det!

2011-02-16 @ 18:04:45
URL: http://hellion.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0