- Jag är glad!

- Jag är glad att jag lever och får möta utmaningar.
- Jag är glad för att jag har körkort
- Jag är glad att jag har världens underbaraste sambo & fästman
- Jag är glad att jag har ett fast jobb där jag trivs!
- Jag är glad över min lilla pissekatt, som jag älskar så!
- Jag är glad över att jag är självständig & inte beroende av någon ekonomiskt.
- Jag är glad att jag har en pojkvän som har samma humor som mig
- Jag är glad över att jag kämpat mig till allt jag äger. Inga föräldrar som har betalat för mig inte!
- Jag är glad som har så fina syskon
- Jag är glad att jag har kurvor och inte lider av någon ätstörning eller annan sjukdom
- Jag är glad att vi har en så fin lägenhet att bo i
- Jag är glad över att jag har Ylvie i mitt liv som ställer upp som "extramamma" i vått & torrt!
- Jag är glad över min farmor&farfar & mormor som betydet massor för mig!
- Jag är glad som har så fina vänner jag trivs med
- Jag är glad att jag har kommit till insikt vilka som är mina riktiga vänner, istället för att ha falska vänner
- Jag är glad att jag har 5st fina syskonbarn som är friska, väluppfostrade & helt perfekta!
- Jag är glad över att jag är mig själv!
- Jag är glad att jag gillar inredning, så att jag kan ha ett hem jag trivs i och tycker är fint
- Jag är glad för att jag har fått vara barnvakt åt Oskar & Tilda i ca 5år! Dom ligger mig så varmt om hjärtat!
- Jag är glad över att jag har ett så bra jobb där jag har fått utvecklas som person
- Jag är glad för att jag genom arbetet har träffat underbara människor!
- Jag är glad att jag är en glad, positiv person som tycker om att skratta
- Jag är glad att jag har ett intresse för mat och bakning, då jag kan njuta över goda saker jag lyckats göra själv
-Jag är glad över att jobbar inom funktionshinderverksamheten & fått träffa på så många underbara, unika brukare!
- Jag är glad att jag faktiskt har ett liv där jag har massor att vara glad över

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Svar: Hur sjutton visste du att jag budat hem den från tradera :P?



Känner igen inlägget ;) haha!

2011-02-20 @ 11:54:16
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0