- MornMorn!

Eftersom ingen kan acceptera att man jobbar natt så har jag blivit ringd hela dagen! -morr-

Då tycker ni att jag kan stänga av min telefon! men ne-eej, det är världens halaste väglag ute & om det skulle hända någon nära något så vill jag ha igång den. Så jag tycker att det är bättre & lättare om alla som vet att jag jobbar natt skiter i att ringa på förmiddagarna helt enkelt! Do you shark? (Hajar ni?)

 

Till min hylla som vi hämtade igår..

Den var grymt äcklig & skitig när vi hämtade den, men nu har jag skrubbat den och torkat av den med sprit så jag tror inte att det finns en fläck kvar.

Det var ett hål borrat uppe i vänstra hörnet, annars så var det i kanonskick (förutom smutsen -uäääk)

Det skall in i vårt 3:e rum om vi någon gång kan få ordning här hemma. Vi skulle tapetserat idag men nu skulle Olle iväg. Så det blir antagligen inte gjort denna helgen heller. -SUCK!

Jag skall även ta tag i & börja måla i sovrummet. tror att det blir näst, nästa helg när jag är ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0