- Söndag..

Dagen igår var rätt så stressig, jag & Olle tog sovmorgon till 10, sedan hade vi tokmycket att göra och jag började jobba kl 16.45. Eftersom det tar en timma till jobbet så hade vi ganska knappt om tid.

Jag startade i alla fall mogonen med att steka amerikanska pankakor till Olle, han gillar´t! SJälv fick jag nöja mig med ett nyttigare alternativ.

 

Elvis satt med vid frukosten. Min underbara tokkatt som gör sönder allt & driver mig till vansinne emellanåt.

Fick ett tips igår om att se över maten. Så från & med idag har vi minskat hans mat och skall se om det hjälper mot hans otroliga överskottsenergi!

 

Sedan fick vi åka en sväng till Trollhättan, Olle hade glömt att köpa väggfästen till spegeln i lördags så vi tog en sväng på coop. Ett duschmunstycke till kranen i köket fick följa med oss hem också. Jag har länge velat ha ett sådant!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0