- Tävling! avslutas 4:e mars!

Då startar jag ännu en bloggtävling!

Vinsten är 1hg valfritt te & 10 st valfria kvalitetspraliner från Zebeda, PLUS 100kr rabatt på ev. övriga varor du vill handla hos presentbutikkonstfull

 

För att vara med & tävla behöver du ha en blogg.

 

♥ Anmäl dig till Presentbutik Konstfulls maillista.

(Då får du mail ibland om nyheter, extra erbjudanden och rabatter)

För att göra det, mailar du denna adress ([email protected]) och skriver "maillista"

 

♥ Gå sedan tillbaka till detta inlägg och skriv en kommentar så jag vet att du är med och tävlar, skriv också med din mailadress.

 

♥ Sedan laddar du upp bilden här nedan ↓ & en länk till detta inlägg i din blogg.

 

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Erika-Mitt Nya Liv

Jag är gärna med och tävlar! Härlig tävling. Jag har anmält mig till nyhetsbrevet. ([email protected]) jag har även länkat i min blogg: http://noonewantsforever.blogspot.com/p/jag-tavlar.html



Hoppas

/Erika W

2011-02-20 @ 21:49:37
URL: http://noonewantsforever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0