- Baka, baka liten kaka.

Jag jobbade till 17.00 idag. När jag kom hem hade vi bestämt att vi skulle måla i vardagsrummet men det var någon som hade fått i sig lite för mycket igår & mådde för illa & jag kände inte för att sätta igång själv.

Så kom jag på att jag hade tvättid, gick ner & slängde i två maskiner, som hänger på tork i sovrummet just nu (Ni minns väl våra kassa torkmöjligheter i tvättstugan?)

Sprang på en STOR burk ↓ idag, tyckte att den passade perfekt till våra värmeljus. Vi förbrukar ca 100 värmeljus/månad!

Sedan blev det lite bakning, förvånade? ;)

Hallongrottor & finska pinnar.

Jag hade inte smakat men Olle har godkänt dom Varje gång han prövar en ny sort så säger han "åh, denna är min favorit, det är den godaste!"

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0