- Vi har dansat ut julen!

-Yes. julen är ute!

Julgardinerna är tvättade, strykna & redo att läggas ner i källaren.

Vårgardinen är uppe (dock bara en kappa) Jag tänkte bara att vi skulle ha kappan för katten klättrar annars i gardinen. När den väl kom upp så såg jag hur naket det såg ut, så jag får leta upp något fint vitt tyg (eventuellt linnetyg) och sy några längder.

Jag tänkte även köpa en liten x-tra bit av det tyget och köpa lamineringspapper & plasta in till bordsunderlägg Jag har ju en sölgris här hemma så det funkar inte så bra med bordsunderlägg i tyg, tyvärr.

 

 

Vi var även på IKEA i eftermiddags där jag fick köpt en "LUDDE"-pläd.

Vi passade på att äta köttbullemiddag där, kostar ju bara 16:-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0