- Fia med tramp!

Vaknade av en riktigt fin blombukett.
Olles kommentar var "Det var faktiskt veckans bukett!!! ehhhm.. Jag menar, jag har plockat dom själv"
Fina var dom i alla fall, det är så trevligt med blommor.

Dom får stå i sovrummet, som alla andra levande växter. Våran katt äter upp allt i växtväg. Så resten här hemma är i plast.



Har varit en sväng till sjön, trotsade min laktosintollrans & åt en glass.. Det skulle jag inte ha gjort kan jag säga.
Vi sprang in på Matkassen innan vi gick hem också (matkassen är Lödöses lilla Ica-butik)
Jag brukar alltid kolla anslagstavlan när jag går in där, tycker att det är lite mysigt på nå vis & där fick jag syn på en riktigt fin cykel, en gammal hederlig damcykel för endast 200 riksdaler!
Vi åkte och köpte den på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0