- Yesterday..

Jag var ledig igår -Underbart!

Eftersom Olle har fått en anställning på ett litet företag (han börjar redan nästa vecka) Så överraskade jag med Pioner, dom är ju så himla vackra!! Vi åt även middag ute & jag fick tagit mig en sväng till tårtbutiken.

Olles mamutt fyllde även år igår. Snackade med en kompis som undrar hur många födelsedagar vi har i släkten egentligen och ja, det är nästan någon varje månad..



Jag fick för mig att testa att spritsa kristyrblommor. Eftersom jag aldrig har gjort det innan så gick det sådär.
Kan dock säga att mitt recept på kristyr är såå grymt!



Resultat:
Sådär, bättre lycka nästa gång, typ. Tänkte använda dom till att dekorera med ovanpå frostingen på mina cupcakes.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Vill du ge receptet?

2011-06-02 @ 12:57:12
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0