- Den kom.. och gick!

Ja, lönen alltså.

Usch!

Hade en helt bunt med räkningar denna månaden, inte jättehäftigt faktiskt.

Och i helgen skall vi köpa soffor, det kostar att ligga på topp! (skämt åsido). Vi har trots allt flyttat till ett, över 30 kvadrat större boende och då behövs självklart nya möbler så det har varit rätt mycket kostnader på möbler sedan vi flyttade. Men det kommer att vara riktigt skönt när det är klart, när vi har byggt upp ett alldeles underbart hem!

Förresten, för er som undrar så gick det ganska bra hos läkaren. Jag fullkomligt hatar sjukhus & tänkte smita ut typ 2 min innan jag blev uppropad. Men som tur var hade jag gubben med mig som övertalade mig att stanna ♥

Åh imorgon skall vi åka & titta på en husvagn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0