- Kvinnnan mot strömmen.

Det har varit struligt med mitt jobb i K-kommun ett tag. Eller struligt & struligt. Det har varit oklart om jag skulle få behålla mitt vik. pga av att chefen vi haft handlar oerhört oproffsigt. Kommunal/facket har varit inblandade & nu har jag äntligen fått veta att jag får vara kvar.. Om jag vill.
Först tänkte jag tacka nej, är trött på hur den kommunen behandlar sina anställda. Det är inte bara jag som blivit särbehandlad kan jag säga, de verkar tycka att jag kan nöja mig med min fasta tjänst i Göteborg.
Så fan heller.
Så nu lutar det mot att jag kommer att tacka ja till vikariatet. På mina villkor. (mitt beslut grundades mycket på att chefen skall sluta!!!) Om jag känner mig illa behandlad igen så är det ju trots allt "bara" en månads uppsägningstid!

Ingen skall någonsin få sänka mig såhär igen.
Jag har knappt orkat gå upp ur sängen de sista veckorna, gråtit största delen jag varit vaken osv. på grund av en sketen liten chef!

Så, behövde bara skriva av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0