- Rubrik.

Nu är min monsterhelg färdigjobbad & det har gått förvånadsvärt bra! Eller ja, jag går av mitt pass imorgon 07.00
På väg hem från jobbet idag så var jag tvungen att springa in på MAXI & handla lite, kattmaten var slut. Eller ja, det ekade tomt i både kyl & skafferi hemma. Så hittade jag världens fynd! leopardballerina för 149:-
Olle kom hem idag, han har haft grabbhelg i dalsland, vilket är underbart! Är glad att han kommer iväg på lite skoj. Men jag kan säga att jag har saknat honom tokmycket! min kära lilla prins!




Vi åt våfflor till kvällsmat. Vi hinner nog inte med att äta några på fredag nämligen.

 

Och min käre lille Elvis-pirre var väldigt kelen & glad att vi kom hem igen!

 


Kommentarer
Postat av: linda

Snygga skor vännen min =)! Här blir de nog våfflor på torsdag eftersom jag åker till kattne på fredag och Stefan till Helsingborg..

2011-03-22 @ 13:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0