- Våffeldagen!

Hå.hå.ja.ja

Morgonpersonalen kom inte imorse på jobbet för det hade blivit något missförstånd då hon var sjuk.

Det löste sig iaf, fick in en vikarie & fick ringt (och väckt?) min stackars chef för att fråga om det var ok att vikarien hoppade in och fick övertid.

Så när jag äntligen var på väg hem (hade åkt 3 mil av 4,5) så märker jag att jag glömt min plånka! Så det var bara att göra en U-sväng tillbaka till Göteborg & hämta.

Sen när jag väl kom hem så var det nästan ingen idé att sova eftersom vi skall iväg & titta på en husvagn om en stund. Jag hoppas, hoppas, hoppas innerligt att den är ok och att det inte finns någon fukt i vagnen!

Gräddade lite våfflor & Olle fick frukost på sängen idag. ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0