- Som ett brev på posten..

Inläggen är fortfarande få. Vår dator ha inte kommit från lagning ännu(!!!)
Oerthört tröttsamt om du frågar mig.


Min snälla farmor har stickat flera par strumpor till mig som damp ner i brevlådan häromdagen. Det skönaste som finns med raggsockar ju! Även ett par fina matchande vantar fick jag, perfekt när hösten kommer






Jag har även fått tummen ur & målat lite vit färg på den gamla kistan som jag fyndade för en tjuga.
Den står i hallen och där förvarar jag mössor, vantar, halsdukar.. Och mina fina raggsockar!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vill också fynda såna fina saker :P

2011-05-13 @ 14:26:01
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0