- Städat & fejjat!

Jag kom just att tänka på att jag måste ta TBE-vaccinspruta no2. Men inser då att jag inte kommer ihåg vart jag lagt mitt vaccinationskort. Om jag känner mig rätt så har jag säkert slängt det. (suck!) Jag är en slängare, en ganska nöjd sådan (förutom när jag slänger viktiga papper). Jag har svårt för "hamsterbeteendet" som många människor begåvats med.
Aja, whatever, skall försöka ta andra sprutan på söndag.

Vi fick tillbaks vår dator som varit på service hos SIBA i ett halvt sekel. Tror ni att den fungerade? -Nää! Så nu är den på lagning igen. Som kompensation fick vi låna en dator, Det visade sig att även den var kass. - Jippi!
Behöver kanske inte berätta att SIBA inte står högst på min lista just nu?

Trots att Olle idag väckte mig efter endast 4(!!) timmars sömn så har jag varit en riktig duracellkanin. Det är rent och fint hemma & vi har även hunnit sortera & bära ner flera kartonger i källaren. -Gött!

Inlägg utan bilder är ju ap-tråkiga så jag slänger upp en bild på vårt sovrumsfönster, med regning utsikt över lödöse. Jag älskar vårt sovrum. Och jag kommer att tycka ännu mer om det när väggarna är klara. Håller på att överväga om jag skulle orka tapetsera en fondvägg när jag har semester. Jag har hittat en skitsnygg tapet!



♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

Siba suger!!



2011-05-23 @ 07:17:40
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0